"Hiba a mátrixban" - 5 tapasztalat, melyek azt sugallják, hogy a valóság mégsem az, aminek véljük

Tudtad, hogy van egy olyan típusú pszichészerű jelenség, amit "működési hibának" neveznek? Kicsit hasonló a déjà vu-höz, vagy...


Tudtad, hogy van egy olyan típusú pszichészerű jelenség, amit "működési hibának" neveznek?

Kicsit hasonló a déjà vu-höz, vagy egy előjel, egy előzetes ismeret, egy hiba, ahol egy személy érzékel valamit, ami meghazudtolja a fizika és a valóság törvényeit, látva talán ugyanazt a személyt a tömegben sétálni kétszer ugyanúgy pillanatokkal egymás után, vagy egy ember ugyanazon a napon ugyanúgy megvásárolja ugyanazt az élelmiszert az áruházban, és nem emlékszik arra, hogy előtte ott volt. Olyan dolgok, amelyek kétszer megtörténnek, vagy megszegik a valóság törvényeit.

Gondoljunk csak bele, mi van akkor, ha ezek a történetek igazak, és bizonyítékai olyasvalaminek, amire nem ismerjük a logikus magyarázatot!

Rengeteg történet található olyan emberekről, akik felidézték a velük megesett "hiba" tapasztalataikat.

A prekogníciót kutatva és megpróbálva megérteni, hogy az emberek miért álmodnak meg jeleneteket az életükből, ami később pontosan valóra válik, botlottam bele ebbe a koncepcióba és rájöttem, hogy ez akkor történhetett meg velem, amikor 11 éves voltam.

11 éves koromban a családom és én kimentünk egy házból, és láttam apámat odasétálni az autójához, kinyitotta az ajtót és beszállt. Egy fa mellett álltam az udvaron, olyan messzire, ahonnan nem láttam az arcát az autóban, de jól láttam, hogy kijön a házból, és beszáll az autóba.
[post_ads_2]
Aztán odamentem az autóhoz csodálkozva, vajon miért nem indult el, de nem volt ott. Ez nagyon megrémített.

Aztán néhány hónappal később, amikor iskolába jártam, egy szőke hajú lányt láttam egy zöld hátizsákkal, aki mellettem sétált el egy hosszú folyosón.

Kevesebb, mint egy percen belül, miközben a folyosón sétáltam, ugyanaz a lány ment végig ugyanazon az útvonalon. Biztos vagyok benne, hogy kétszer láttam őt mellettem elmenni. Kíváncsi voltam, hogy abban az időben vajon megőrültem-e, de soha nem találtam a választ, csak néhány nappal ezelőtt, amikor erre a "hibának" nevezett jelenségre rábukkantam.

De az én történetem nem olyan érdekes, mint amelyek most következnek.

✔ A Reddit közösségi oldal blackcat104 nevű felhasználója "Nem tudom, mi történt velem ma munka közben ..." címmel írta meg a saját történetét. (1)

"Azzal kezdeném, hogy szeretem olvasni a Redditet. Ez az egyik kedvenc oldalam. Személyesen korábban soha nem tapasztaltam 'hibát' vagy hasonlót, így nem tudtam, hogy mi történt ma velem, bármi is volt. Pénztáros vagyok, hogy segítsen átvészelni a főiskolát és ennyi. Nagyon unalmas munka. De általában az expressz (7 darab vagy annál kevesebb) sávban dolgozom az üzletemben. Sokat dolgozom éjszaka.

A minap este 19 óra körül elég lassan mentek a dolgok, és csak tíz percenként jöttek a vásárlók. Egy 40 év körüli férfi és két gyerek jött és fagyasztott pizzákat, fagylaltokat, sört és néhány más háztartási dolgot vásároltak. Volt egy alkalmi beszélgetés, megnéztem a személyi igazolványát az alkohollal kapcsolatban (ez az üzletszabályzat, hogy mindenkinek meg kell nézni az igazolványát), és elment. Újabb öt perc múlva látom, hogy a férfi ismét az én pénztáramhoz jön.



Megkérdeztem, hogy elfelejtett-e valamit, és zavartnak tűnt és azt mondta: 'Miről beszél?' Megnéztem, hogy mit vásárolt, és pontosan ugyanazok voltak, mint korábban. Ugyanazzal a két gyerekkel volt. Csak álltam ott megzavarodva, és azt mondtam, de hát épp az előbb volt itt.

Azt mondta, nem, és kényelmetlenül nevettem és azt mondtam, hogy éppen most láttam valakit, aki ugyanúgy nézett ki, mint ő, de tudom, hogy ugyanaz az ember volt, mint korábban. Még meg kellett néznem az igazolványát, és ugyanaz az ember volt. Ez őrültség volt. Megkérdeztem a mellettem lévő lányt, hogy látta-e őt kétszer, és azt mondta, hogy nem igazán szokta figyeli, de úgy gondolta, hogy csak egyszer jött át a pénztáramon. Az egész helyzet nagyon furcsa volt.

Mit gondoltok?"

✔ A smol-bean-dean nevű Reddit felhasználó "Hiba a tükörképemben" címmel írta meg, hogy mit tapasztalt. (2)

"Tavaly történt velem a legijesztőbb dolog. Mindig félek, ha néha a tükörbe kell néznem. A tükörbe néztem, csináltam a sminkem, és pislogtam, és a tükörképem közvetlenül utánam pislogott. Láttam pislogni a tükörképem. Nem akkor, amikor én pislogtam, hanem utánam pislogott."


✔ Ogmarker a következőket írta "Tehát, ez történt tegnap, és ez tűnt a megfelelő helynek, ahol leírhattam" címmel a Redditen. (3)

"Tegnap akartam posztolni, de elaludtam, miután hazaértem és elfelejtettem.

Szóval, tegnap 5 órakor ébredtem, hogy munkába menjek. 5:30 körül mentem ki a házból. El lehet képzelni, hogy alig voltak az utcán. Tehát körülbelül félúton voltam a munkahelyemre, amikor piros lámpát kaptam. Egy kicsit előttem egy fickó volt egy mopeden. Úgy tűnt, mintha megállna a lámpánál, de aztán jobbra fordult.

Tehát csak én voltam egyedül a lámpánál. Senki se volt mögöttem, se mellettem. A visszapillantó tükörbe néztem, de senki sem volt legalább 200 méterre hátulról. A lámpa zöldre váltott. Felgyorsítottam és megint belenéztem a visszapillantó tükörbe, miközben átmentem a kereszteződésen. Amit a következő pillanatban látok...



A fickót a mopeden, aki a kereszteződésben jobbra fordult. Ugyanaz, amit 12-18 másodperce láttam, újra megtörtént. Ez őrület volt. Az ablakaim nem színezettek, ezért mindig nagyon tudatában vagyok az embereknek, akik mellém húzódnak. Még mindig nem tudom, hogy mit tegyek. Nem volt mellettem vagy a közelemben, amikor a lámpa zöld lett.

Talán ez nem egy 'hiba', de úgy gondoltam, hogy értékelni fogjátok a történetet."

✔ Az ismaghost nevű Reddit felhasználó "Tudom, hogy ez nagyon furcsán hangzik majd, de nem tudom, ki másnak mondjam el" címmel írta le, hogy mi történt vele. (4)

"Köszönöm a névtelen társaimnak. Rögtön rá is térek.

Tegnap éjjel két különböző alkalommal ébredtem fel. Mindkét alkalommal egy igazán hangos furcsa hangzású hang miatt. Mint valami géphang ... a második alkalommal egy másik hang, aminek különböző volt a tónusa. Ez a két hang ébresztett fel, de (ez az, ahol egészen őrültnek hangzik) nem külső forrásból származtak. Felébredtem és rájöttem, hogy hűha, ez a fejemben volt.

Nem túl furcsa? Csak azt tudom mondani, hogy nagyon fáradt voltam. Egészen addig, amíg a férjem nem hívott ebédre, mint minden nap, és azt mondta, hűha, mi ez a hang?! Nem hallottam semmit, de azt mondta, pontosan úgy hangzik, mint egy kétirányú rádió, amely be- és kimenő. Csak egyszer történt.

Erre emlékeztem tegnap éjszaka, és talán ez volt az a zaj, amit hallottam, de ami a fejemből jött?



Fogalmam sincs róla. Tudom, hogy nincsenek fémlemezek a fejemben. Talán csak az éjjeliszekrényemen lévő telefonomból jött?

Most, miután korábban délután beszéltem telefonon a férjemmel, tűnődtem rajta és gondolkodtam, hogy elég furcsa. Ott állok és mosogatok, csak gondolkodom és nézek ki a konyhaablakon. Egy fehér furgon halad el ... az egyetlen ok, ami miatt észrevettem, mert a vezető úgy nézett ki, mintha piszkálná az orrát ... ami miatt nevetnem kellett. Nem viccelek, legfeljebb 3 perc múlva ugyanaz a furgon és vezető haladt el ugyanazt a dolgot csinálva?!"

✔ TeaOrchid szintén érdekes történetet osztott meg a Redditen "Változó világ hiba?" címmel. (5)

"Ez egy jó helynek tűnt, hogy elmondjam ezt a történetet. Talán van valakinek hasonló tapasztalata.

Tavaly decemberben történt ez velem. A vőlegényem, a kisbabám, és a négy éves gyermekem néhány hónapot töltöttünk a szüleimmel, várva egy lakásra, hogy elkészüljön és készen álljon arra, hogy beköltözzünk. Öt hónapig voltunk ott.

Négyünk szobája a földszinten volt, közvetlenül a fürdőszoba és a szüleim szobája alatt. Az ágy, ahol aludtunk, egy nagy, padlótól a mennyezetig érő polccal volt szemben, melyet az apám épített a falba.

Egy reggel nehezen ébredtem fel, küzdöttem, hogy kinyissam a szemem, ahogy éreztem a világos téli napfényt az arcomon. Résnyire nyitottam a szemem és homályosan láttam a szobán keresztül a polcokat a szokásos módon.

Hirtelen az egész polcozott fal elmozdult balra néhány lábnyit, majd vissza, olyan hirtelen, hogy az agyam azonnal rájött: 'Ez vicces. Még mindig aludnom kell. Teljesen azt hittem, hogy ébren vagyok.' Néhány pillanatra ismét behunytam a szemem, majd gyorsan kinyitottam. Ugyanaz a sor magas fehér polc nézett szembe velem, és újra, oly gyorsan és váratlanul, az egész dolog balra csúszott majd vissza, mint egy írógépen. Nagyon mechanikusan. Mostanra tudtam, hogy ébren vagyok. Én voltam az egyetlen az alvó újszülött mellett a szobában, aki nem ébredt fel erre.

Zavarodottan kimentem a szobából, és azt mondtam magamnak, hogy valamiféle furcsa maradék álomállapot hallucináció volt. Később aznap reggel a kávé fölött az anyám az ablakon bámult kifelé és csendesen megjegyezte: 'Az ágyam rázkódott ma reggel. Annyira fura volt.'



Izgatott lettem és megkértem, hogy magyarázza meg. Letette a csészéjét, és elmondta nekem, hogy kora reggel felébredt és látta, hogy a nap besüt az ablakon keresztül, és ahogy ébredezett, úgy érezte, mintha az ágya hirtelen balra mozdult volna, majd vissza. Meglepetten és nagyon éberen felült, de nem történt meg újra. Nem gondoltam kétszer végig a tapasztalatomat, vagy amikor azt mondta, hogy rázkódott az ágya egészen addig, amíg le nem írta, hogyan rázkódott, a sajátságos mozgást, csak egyszer és nagyon hirtelen. Mintha valaki átcsúsztatta volna majd gyorsan vissza. Egy szobában, amely közvetlenül a szobám polcai fölött helyezkedik el. Az események körülbelül ugyanabban az időben történtek.

Aznap reggel elmeséltem neki a saját történetemet, és a szeme kikerekedett a leírásomtól, hogy hogyan mozgott a fal. Egyetértettünk abban, hogy bizarr, és nincs mit tenni, egyszerűen annyiba hagyva a dolgot. Soha nem tapasztaltam ilyesmit."

Vannak, akik szerint ezek a "hibák" bizonyítják, hogy ez a valóság valamiféle számítógépes szimuláció, vagy hogy egy másik létezésben élünk, és ezt a létezést egyszerűen csak álmodjuk, miközben elsősorban ott létezünk. Számos elmélet természetes módon alakul ki az emberekben, miután megtapasztalták ezt a fajta dolgot: úgy tűnik, minden ember feltevése legalább olyan jó, mint a másiké.

Mindenesetre az egész jelenség feltétlenül felvet néhány kérdést az idő és a valóság természetéről. (6)

(1) - https://www.reddit.com/r/Glitch_in_the_Matrix/comments/6l58k7/not_sure_what_happened
(2) - https://www.reddit.com/r/Glitch_in_the_Matrix/comments/6jv22q/my_reflection_glitched/
(3) - https://www.reddit.com/r/Glitch_in_the_Matrix/comments/6leaw4/so_this_happened_yesterd
(4) - https://www.reddit.com/r/Glitch_in_the_Matrix/comments/6lhygy/i_know_this_is_going_to
(5) - https://www.reddit.com/r/Glitch_in_the_Matrix/comments/6kxwjc/shifting_world_glitch/
(6) - http://themindunleashed.com/2017/07/glitch-matrix-5-experiences-suggest-reality-isnt-real

Név

3D nyomtató,50,432 Hz,1,51-es körzet,36,52-es körzet,1,5d,1,5G,1,6 órás munkanap,2,911,24,Aaron Swartz,1,Ábrahám,2,acél,5,adattárolás,11,adósság,21,Afganisztán,27,Afrika,137,agy,347,agykontroll,28,ájulás,1,Akasa-krónika,4,akkumulátor,89,alagút,1,alakváltó,1,alapjövedelem,25,Alaszka,26,Albánia,1,albínó,1,Alekszej Navalnij,3,Alex Jones,22,alga,3,Algéria,3,aligátor,1,alkímia,4,alkohol,7,állati tudatosság,42,állatvilág,598,allergia,14,álmatlanság,3,álom,55,alumínium,7,alvás,60,alvási paralízis,2,Amazonas,8,Amerika,1516,aminosav,1,amishok,1,amputáció,1,anarchia,1,Andrew Basiago,8,Anglia,463,angyal,11,animációs film,7,Anonymous,5,Antarktisz,92,antenna,1,antianyag,4,antibiotikum,9,antigravitáció,30,Antikrisztus,5,antioxidáns,1,Antonio Urzi,2,Anunnaki,25,anyagtudomány,97,anyaméh,3,anyatej,1,Apollo,7,arany,134,aranymetszés,2,árapály,3,arcfelismerés,8,arcolvasás,1,arcvakság,1,Argentína,35,Arisztotelész,1,árja faj,2,arkhónok,1,árnyékember,3,árnyember,3,árvíz,14,Asgardia,1,ASMR,1,ásvány,9,Asszíria,3,aszteroida,62,asztma,1,asztráltest,21,asztrológia,8,ateizmus,1,Atlantisz,39,átok,5,atombomba,95,atomenergia,83,atomok,6,átverés,1,aura,11,Ausztrália,197,Ausztria,30,autizmus,18,autó,36,autokrácia,1,avarok,2,azbeszt,1,Azerbajdzsán,3,Aztékok,29,Ázsia,48,Bábel tornya,2,babona,3,Bahama-szigetek,1,Bahrein,2,Bajkál-tó,1,baktérium,49,baleset,34,Balti-tenger,1,balzsamozás,1,Banglades,1,Bankrendszer,296,bányászat,36,barlang,42,barlangfestmény,7,barlangrajz,6,bázisugrás,1,Belgium,27,Belize,3,belső hang,7,Benedek pápa,27,bennszülött,1,bénulás,2,Bermuda-háromszög,6,beszéd,10,betegség,678,beton,1,Bhután,3,Biblia,96,Bilderberg,13,Bill Gates,19,bilokáció,1,biofegyver,1,biofoton,10,biogáz,2,biokerámia,1,biológia,2,biológiai fegyver,5,biológiai kor,2,biológiai memória,2,biológiai ritmus,5,bioprinter,2,biorobot,10,bioüzemanyag,9,blossom goodchild,6,Bob Dean,4,Bob Lazar,12,boldogság,25,Bolívia,22,bolygómérnökség,9,bor,3,Bosznia-Hercegovina,3,boszorkányság,10,Botswana,3,böjtölés,11,bölcsek köve,1,bőr,19,bőrszín,3,Brazília,84,Brbados,1,BRICS nemzetek,35,bronzkor,1,Buddha,18,buddhizmus,18,Bulgária,9,bunker,4,bűnözés,1,cannabis,83,Carl Sagan,17,Carrie Fisher,1,cenzúra,2,Ceres,1,cetfélék,1,Charlie Chaplin,1,chemtrail,14,Chile,37,chip,1,CIA,151,Ciprus,5,Costa Rica,7,cukor,20,cukorbetegség,20,csakra,7,család,1,családfakutatás,1,csapadék,2,Csecsenföld,2,Csehország,11,csend,1,Csernobil,8,csillagászat,294,csillagkapu,3,csillagkép,6,Csillaggyermek,3,csoda,8,csont,4,csontritkulás,2,Dagesztán,2,Dalai láma,12,Dánia,44,DARPA,18,Darwin,11,David Icke,12,David Wilcock,26,deepfake,6,déjà vu,1,Dél-Afrika,36,Dél-Amerika,1,Dél-Korea,42,demokrácia,7,démon,10,depresszió,30,diagnosztizálás,2,digitális pénz,78,digitális társadalom,12,diktátor,8,diktatúra,18,dimenziók,64,Dimitrij Medvegyev,2,dinoszauruszok,33,DNS,327,dogonok,1,dohányzás,18,dokumentumfilm,1094,dolmen,1,Donald Trump,121,döntés,2,drágakő,9,drón,63,druidák,1,dűne,1,Dzsibuti,2,dzsinn,1,Ebola,3,ébredés,3,Eckhart Tolle,5,Ecuador,24,édesítőszer,1,Edgar Mitchell,12,Edison,6,Edward Snowden,13,Egely György,6,egészség,795,éghajlat,176,ego,1,egyedüllét,3,Egyesült Arab Emírségek,16,Egyiptom,283,Einstein,85,ékírás,6,Eldorádó,1,elektromos áram,103,elektromos autó,143,elektromos hajó,4,elektromos impulzus,3,elektromos kerékpár,6,elektromos közlekedés,20,elektromos motor,14,elektromos repülőgép,6,elektromos roller,1,elektromos út,1,elektromos vonat,9,elektroszmog,44,élelmiszer,210,élet a halál után,159,életcél,7,elhízás,4,elme,2,elme kontroll,75,elmezavar,5,Elon Musk,55,élővilág,58,előző élet,15,elveszett nyelv,5,ember állat hibrid,5,ember idegen hibrid,30,emberáldozat,11,emberi faj,6,emberi jogok,3,emberi nyelv,38,emberi öngyulladás,2,emberi rekord,5,emberiség,216,emberkereskedelem,2,emlékezet,60,empátia,15,Enceladus,1,energia,113,energiafegyver,7,ENSZ,82,enzim,1,epilepszia,4,építészet,425,erdő,5,erdősítés,23,erdőtűz,3,ereklye,2,Erich Von Däniken,3,erkölcs,1,érrendszer,5,érzékelés,28,érzelmek,163,érzéstelenítés,1,Erzsébet királynő,5,ESA,38,esküvői ruha,1,esőerdő,20,Észak-Korea,35,északi fény,2,Északi-sark,16,Észtország,10,étel,195,Etiópia,14,Etruszkok,3,Eurázsia,6,Európa,287,Európai Űrügynökség,7,eurózóna,7,eutanázia,1,evolúció,112,évszakok,2,exobolygó,38,extrém időjárás,85,ezüst,7,fa,84,Facebook,4,fájdalom,33,fakír,1,FBI,53,FED,42,fegyver,39,fehér lyuk,1,fehérje,6,Fehéroroszország,6,fejlődés,331,fekete lyuk,53,feldolgozott étel,22,félelem,116,felemelkedés,1,fém,28,feminizmus,1,fenntartható gazdaság,16,fény,130,fényevés,1,fénygömb,5,fényjelenség,5,fénysebesség,19,fényterápia,10,fénytest,11,féregjárat,8,Ferenc Pápa,43,ferrofluid,1,fertőzés,2,fiatalság elixírje,17,film,359,filozófia,5,Finnország,37,fizika,104,fluorid,4,fóbia,5,fog,3,fogamzásgátló,1,fogyás,1,fokhagyma,2,folyadékmembrán,1,fosszília,4,fosszilis tüzelőanyag,39,fotó,74,foton,12,fotoszintézis,2,Föld,663,föld alatti város,10,földalatti bázis,44,földalatti tó,1,földcsuszamlás,3,földgáz,11,földönkívüliek,786,földrengés,96,Fönícia,1,Franciaország,200,frekvencia,34,frigyláda,1,furcsa hangok világszerte,24,fúzió,2,fúziós reaktor,26,függőség,11,Fülöp-szigetek,16,gabonakör,25,galaktikus föderáció,53,galaxis,76,gáz,22,genetika,238,génmanipuláció,19,génszerkesztés,4,geoglifa,10,George Orwell,2,geotermikus energia,4,gerinc,4,Ghána,3,giroszkóp,1,Gladio,1,gleccser,20,glifozát,5,Globális Fedezeti Számlák,2,globális felmelegedés,147,globális lehűlés,68,GMO,27,gnoszticizmus,1,gomba,28,gondolatátvitel,1,gondolatolvasás,15,gondolkodás,1,gonosz,15,gömbvillám,4,Görögország,67,grafén,11,gravitáció,39,gravitációs hullám,8,Grönland,19,Grúzia,2,Guatemala,17,Günther Wiechmann,1,gyémánt,20,gyermekfejlődés,255,gyermekmunka,2,gyógyítás,347,gyógynövény,86,gyógyszeripar,156,gyulladás,1,gyulladáscsökkentő,5,HAARP,19,háború,469,hacker,5,hadi fejlesztés,96,haj,5,hajó,2,hajóroncs,29,hajszín,4,halak,2,halál,117,halálközeli élmény,48,halhatatlanság,14,hallás,15,Halley -üstökös,1,hallucináció,16,hang,56,hangszer,1,hangterápia,6,harcművészet,11,harmadik szem,10,hatodik érzék,6,Hawaii,31,házasság,1,hazugság,4,hibernálás,8,hibrid faj,7,hidegháború,32,hidrogén,14,hidroponika,1,hieroglifa,12,higany,3,Himalája,9,hipnózis,11,hírek,1713,hírszerzés,3,hit,18,Hold,269,holdbázis,24,holdfogyatkozás,5,holdjáró,16,Hollandia,81,holografikus univerzum,29,hologram,15,Holt-tenger,4,homeopátia,1,Honduras,6,Hongkong,5,hormon,15,horpaszizom,1,Horvátország,12,humor,3,hunok,6,húrelmélet,4,hurrikán,7,húsevés,11,Húsvét-sziget,5,hüllő,21,Hüperborea,1,idegen elrablás,88,idegen lény,406,idegen technológia,304,idegsejt,11,idézet,3,idő,54,időgép,18,időhurok,1,időjárás,86,időjárás módosítás,53,időjárási fegyver,15,időkapszula,6,időkristály,1,időszámítás,2,időutazás,59,igazságszérum,1,III. Richárd,1,iker,2,ikerláng,3,ikrek,1,illat,12,illóolaj,6,illúzió,10,immunrendszer,46,immunterápia,1,implantátum,26,India,189,indián,17,indigó gyerekek,11,Indonézia,39,influenza,4,információ,11,ingyen energia,101,Inkák,17,inkarnáció,2,intelligencia,55,internet,71,intuíció,7,invázió,1,ionhajtómű,4,Irak,87,Iraki Kurdisztán,2,Irán,125,írás,7,irídium,1,Írország,20,iskola,62,ISON üstökös,1,ISS,58,Isten,172,Iszlám,7,ital,2,ITCCS,7,Izland,26,ízlelés,1,izom,1,Izrael,160,James Tyberonn,1,Japán,270,járvány,356,játék,6,jég,63,jéghegy,1,jégkorszak,22,Jemen,10,Jézus,60,jezsuita,1,jód,1,Joe Biden,32,jóga,5,jógi,2,Jordánia,15,jóslat,51,jövőbelátás,42,Jugoszlávia,2,Jupiter,37,kalóz,1,Kambodzsa,10,Kamerun,2,Kanada,129,Kanári-szigetek,3,kannibalizmus,1,káosz,2,kapcsolat,37,kapitalizmus,1,karma,8,karmikus kapcsolat,3,Kasmír,1,Katar,8,katonai technológia,124,kávé,1,Kazahsztán,6,Kazárok,1,Kelták,4,kémkedés,16,kemoterápia,6,kender,77,Kenya,10,kerámia,2,Kereszténység,92,Keshe Alapítvány,5,KGB,8,kiberháború,8,kibernetika,2,kiborg,4,kihalt faj,69,kiméra,3,Kína,631,kincs,16,kiropraktika,1,kísérlet,40,kísértet,12,kiterjesztett valóság,4,klímaváltozás,44,klónozás,21,kobold,1,Kobra,35,Kolumbia,32,kommunikáció,104,kondenzátor,1,Kongó,2,konkréció,1,koponya módosítás,1,korall,8,Koszovó,2,kőkorszak,1,kőkör,1,könyv,618,környezetszennyezés,242,környezetvédelem,201,Közép-Amerika,4,középkor,2,közlekedés,268,közösség,4,kráter,11,kreativitás,10,kreditrendszer,1,Kréta,1,Krím,4,kriogenika,1,kriptid,1,kriptovaluta,45,kristály,37,kristály gyerekek,9,kristálykoponya,6,kromoszóma,9,Kuba,9,kultúra,26,Kung-fu,1,kungfu,1,kutatás,79,Kuvait,8,kvantumfizika,161,kvazár,2,labirintus,2,Laosz,3,lapos Föld,4,látás,52,láthatatlanság,4,látomás,5,Laura Eisenhower,13,láva,3,lávacső,1,láz,1,lebegésterápia,1,LED,8,léggömb,4,léghajó,6,légkör,27,légzés,13,lélek,123,lélekcsoport,2,lélektárs,1,lélekvándorlás,12,lelki fejlődés,422,Lemúria,3,Lengyelország,57,létezés,8,Lettország,1,levegő,69,levitáció,7,lézer,54,Li-Fi,1,Libanon,13,Líbia,22,lítium,1,Litvánia,1,Livánia,1,Lukács Béla,1,Luxemburg,5,Madagaszkár,1,madár,23,magány,13,mágia,8,mágnes,2,mágneses mező,83,mágneses portál,1,mágus,1,Magyarország,174,magyarság eredete,9,Maja leletek,50,maja naptár,5,májbetegség,2,majom,1,Malajzia,12,Mali,1,Málta,5,mamut,10,Mandela effektus,4,manipuláció,13,manó,1,Marokkó,4,Mars,217,Mars Curiosity,21,Marshall-szigetek,2,marsjáró,19,masszázs,1,matematika,19,mátrix,10,Matthew Ward,4,Mauritánia,1,Mauritius,3,meddőség,1,média,75,meditáció,131,médium,4,megalit,37,megfigyelés,40,megnyúlt koponyák,20,megtermékenyítés,7,megújuló energia,161,megvilágosodás,15,méhek,12,memória,64,menedék,2,mentális betegség,42,mennyország,57,méregtelenítés,7,mérés,3,mérgezés,35,Merkúr,14,messiás,2,mesterséges anyaméh,2,mesterséges intelligencia,230,metaanyag,2,meteor,67,meteor Kuba,2,meteor oroszországban,5,Mexikó,144,mezoamerika,8,Mezopotámia,12,Mianmar,2,mike quinsey,10,mikroba,3,mikrohullám,4,Minósz,1,mitológia,4,mítosz,6,mkultra,17,Mongólia,4,Monsanto,27,Mooji,10,morgellon,2,multiverzum,26,múmia,93,munka,30,mutáció,12,műanyag,95,műhold,98,műtét,5,művészet,208,nagylábú,7,Namíbia,1,nanotechnológia,38,Nap,258,napciklus,6,napelem,53,napenergia,164,napfény,106,napfogyatkozás,14,napfolt,11,napkitörés,10,Naprendszer,203,napszél,20,naptár,1,NASA,395,NATO,65,Nazca-kultúra,2,Nazca-vonalak,15,Nefilim,5,nehézfém,6,Neil Keenan,3,nemesfém,13,Németország,348,nemiség,3,Nepál,8,Neptunusz,13,népvándorlás,5,NESARA,3,neuron,5,neutrínó,1,nevetés,3,Niels Bohr,1,Nigéria,10,Nissan,1,nitrogén,1,Norvégia,50,Nostradamus,11,növények,276,növényvédőszer,41,NSA,28,nukleáris energia,58,nullponti energia,1,nyersétel,14,nyomtató,3,Obama,51,obeliszk,1,obszervatórium,5,óceán,86,okkultizmus,5,okostelefon,41,oktatás,65,olaj,62,olajfüggőség,31,Olaszország,197,Olmékok,5,oltás,178,Omán,3,omniverzum,1,online tv,5,OPPT,4,optikai csalódás,1,orákulum,1,organikus,1,orgon energia,3,óriások,28,Orionidák,1,Oroszország,752,oxigén terápia,1,ózonréteg,5,önbecsülés,3,önellátás,2,önismeret,320,önkényuralom,2,önvezető autó,32,önvezető motor,1,őrangyal,1,ördög,8,ördögűzés,8,öregedés,67,Örményország,5,örök élet,9,örök fiatalság,20,öröklés,1,öröklődés,31,ősi civilizációk,448,ősi gyógyítók,5,ősi szöveg,71,ősi technológia,189,ősi viselet,2,őslakos,20,ősrobbanás,22,őssejt,23,összeesküvés-elmélet,2,ötvözet,1,özönvíz,8,Pakisztán,16,Palesztina,26,Panama,5,Pangea,1,pánpszichizmus,3,pánspermia,2,papír,6,Pápua Új-Guinea,6,paradoxon,1,Paraguay,1,paranormális,111,parazita,1,pareidolia,1,párhuzamos univerzum,34,Paul T. Hellyer,4,Pentagon,79,pénz,421,permafroszt,1,Peru,96,perzsák,2,Phobos,3,pihenés,1,piramis,123,platina,4,plazma,10,Plejádok,4,Plútó,3,pokol,10,polgárháború,2,Polinézia,3,politika,2,poltergeist,3,pólusváltás,14,Popper Péter,1,porördög,1,portál,1,Portugália,23,prekogníció,4,prófécia,32,propaganda,10,protézis,1,Proxima Centauri,2,pszichiátria,8,pszichikai erő,14,pszichokinézis,7,pszichológia,70,Puerto Rico,10,pulzár,1,rabszolgaság,9,radioaktív,11,rákbetegség,158,rakéta,1,reaktor,2,régészet,941,reiki,1,reinkarnáció,35,rejtélyek,686,rémálom,1,rendőrállam,75,replikátor,1,reptilián,17,repülés,223,repülő autó,6,repülő humanoid,2,rezgés,18,robot,29,robotok,151,ródium,1,Római Birodalom,82,Románia,18,Roswell,39,rovarok,3,rovarölő,8,rovásírás,4,röntgenlátás,1,Rudolf Steiner,1,Rúmí,1,rúnaírás,2,Rupert Sheldrake,1,Russell Brand,1,ruténium,1,Sabrina Pasterski,1,Salamon király,2,Salvador,3,sámánok,10,sárkányok,2,sarki fény,12,Sátán,16,sav,1,schumnann frekvencia,6,sci-fi,216,sellő,7,shaolin,1,sheldan nidle,13,shelley young,1,Shogun Amona,1,sírkamrák,8,sivatag,48,Skandinávia,1,skizofrénia,3,Skócia,21,smaragd,1,só,21,sors,2,sótalanítás,9,sötét anyag,18,sötét energia,5,Spanyolország,108,spiritualitás,373,sport,39,Srí Lanka,3,Star Trek,13,Star Wars,8,Stephen Bassett,5,Stephen Hawking,16,Steve Quayle,1,Stonehenge,12,stressz,44,sugárzás,58,sumérok,14,suttogás,1,suzanne lie,2,Svájc,59,Svédország,67,szabad akarat,7,szabadkőműves,1,szabadság,8,szag,12,szaglás,4,számítástechnika,175,számmisztika,1,szamuráj,2,szaporodás,6,szarkofág,12,Szaturnusz,33,Szaúd-Arábia,70,szavak,1,szegénység,14,szekta,5,Szelei Magdolna,6,szélenergia,61,szellem,11,szellemek,86,szellemváros,1,szem,59,szembetegség,25,személyiség,1,személyiségteszt,9,személyiségzavar,1,szén,1,szén-dioxid,18,szent geometria,1,Szerbia,12,szerelem,12,szeretet,58,szerotonin,1,szertartás,2,szerv implantátum,9,szerzetes,1,szfinx,10,sziámi iker,1,sziámi ikrek,2,Szibéria,56,Szicília,3,sziget,4,sziklarajz,11,szimbiózis,1,Szingapúr,25,szinkronicitás,5,színlátás,3,színpszichológia,2,színterápia,2,szintetikus üzemanyag,11,Szíria,187,szív,56,szkíták,9,Szlovákia,3,Szlovénia,4,szoftver,2,Szomália,2,szorongás,17,Szovjetunió,88,szökőár,12,Szudán,7,szuperkontinens,10,szupernóva,6,szülés,10,születés,41,Tádzsikisztán,1,Tajvan,17,találmány,42,táltos,1,tanítások,38,tanulás,58,Tanzánia,3,táplálkozás,97,tarot,1,társadalom,146,távolbalátás,31,technológia,1331,tej,5,tektonikus lemez,4,telekinézis,4,telepátia,49,teleportálás,15,teleszkóp,37,telomer,9,temetkezés,2,tengeralattjáró,24,tengervíz,244,teremtés,42,terhesség,4,téridő,19,térkép,6,térmeghajtás,2,természet,462,természetfeletti,59,természetvédelem,61,terraformálás,1,terrorcsoport,12,tervezett elavulás,2,Tesla,97,testbeszéd,1,testelhagyás,6,testen kívüli élmény,19,testhőmérséklet,4,testmódosítás,4,testmozgás,12,testsúly,1,tetoválás,6,Thaiföld,20,Tibet,22,Timbuktu,1,Titán,1,titkos tanítások,2,titkos társaságok,265,titkos űrprogram,134,tó,1,tobozmirigy,9,Toltékok,2,Tonga,1,torinói lepel,2,tornádó,9,torpedó,1,tömegmédia,65,Törökország,121,történelem,1180,törzs,1,transzhumanizmus,9,transzplantáció,1,Trianon,4,tudat,114,tudatalatti,79,tudatmódosítás,20,tudatos álom,28,tudatosság,786,tudomány,1203,túlnépesedés,9,túlvilág,144,Tunézia,1,tüdőbetegség,20,tündérek,1,Türkmenisztán,2,tűz,5,tűzönjárás,1,ufo,889,UFO felfedés,103,UFO vadászok,7,ufo-afrika,4,ufo-amerika,401,ufo-ausztrália,7,ufo-ázsia,29,ufo-budapest,1,ufo-cikkek,2,ufo-egyéb,20,ufo-európa,113,ufo-fotók,9,ufo-magyar,6,ufo-oroszország,20,Uganda,1,új,10908,új pénzügyi rendszer,174,Új-Zéland,37,újrahasznosítás,65,Ukrajna,87,ultrahang,9,Univerzum,254,Uránusz,11,Uri Geller,1,Uriel,1,Uruguay,5,uso,10,utazás,7,űrállomás,45,űrbányászat,3,Üreges Föld,28,űrfegyver,5,űrháború,12,űrhaderő,2,űrkutatás,665,űrlift,2,űrsikló,2,űrszemét,11,űrtechnológia,234,űrutazás,163,űrverseny,10,üstökös,21,üveg,14,üzenetek,63,vakcina,180,vakság,4,választás,2,Valiant Thor,1,vallás,259,valóság,46,vámpír,5,Vatikán,95,vécé,1,vécépapír,2,vegetáriánus,12,végítélet,3,Végjáték,26,végtelen,1,vegyi anyag,68,vegyi fegyver,13,véletlen,1,Venezuela,43,Vénusz,30,vér,41,vércsoport,5,vertikális gazdálkodás,2,veszélyeztetett faj,7,vezeték nélküli áram,2,videó,9705,videojáték,17,Vietnam,18,viking,16,Világgazdasági Fórum,11,világítás,1,világkormány,2,világvége,15,villám,28,virtuális valóság,14,vírus,241,vitamin,20,víz,369,vízenergia,13,vízesés,1,víznyelő,13,Vlagyimir Putyin,26,vonat,9,vulkán,12,vulkánkitörés,88,Wi-Fi,16,WikiLeaks,33,x-akták,21,zaj,5,Zambia,1,zene,60,zeneipar,4,Zimbabwe,4,Zsidóság,24,
ltr
item
Új Világtudat | Az Élet Más Szemmel: "Hiba a mátrixban" - 5 tapasztalat, melyek azt sugallják, hogy a valóság mégsem az, aminek véljük
"Hiba a mátrixban" - 5 tapasztalat, melyek azt sugallják, hogy a valóság mégsem az, aminek véljük
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg47QKnfqNdrqdrJL4YU9_G9FWcYrDbUXIflB4uko3Ul5dTS_JY27tF4D_OT5PK3vSCVstTVCaM8aBvcJ_WMo0KqU6tB9reX3ZGb8gxeE2xM6PmIXSxJyQoCCOx_yg6AqUaJmd3PLTNQqGi/s1600/hiba+a+m%25C3%25A1trixban+elme+tudatoss%25C3%25A1g+video+hallucin%25C3%25A1ci%25C3%25B3+val%25C3%25B3s%25C3%25A1g+t%25C3%25A9r+id%25C5%2591+deja+vu+%25C3%25A9lm%25C3%25A9ny+tapasztalat+prekogn%25C3%25ADci%25C3%25B3+l%25C3%25A1tom%25C3%25A1s-2017-%25C3%25BAj+vil%25C3%25A1gtudat.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg47QKnfqNdrqdrJL4YU9_G9FWcYrDbUXIflB4uko3Ul5dTS_JY27tF4D_OT5PK3vSCVstTVCaM8aBvcJ_WMo0KqU6tB9reX3ZGb8gxeE2xM6PmIXSxJyQoCCOx_yg6AqUaJmd3PLTNQqGi/s72-c/hiba+a+m%25C3%25A1trixban+elme+tudatoss%25C3%25A1g+video+hallucin%25C3%25A1ci%25C3%25B3+val%25C3%25B3s%25C3%25A1g+t%25C3%25A9r+id%25C5%2591+deja+vu+%25C3%25A9lm%25C3%25A9ny+tapasztalat+prekogn%25C3%25ADci%25C3%25B3+l%25C3%25A1tom%25C3%25A1s-2017-%25C3%25BAj+vil%25C3%25A1gtudat.jpg
Új Világtudat | Az Élet Más Szemmel
https://ujvilagtudat.blogspot.com/2017/07/hiba-matrixban-5-tapasztalat-melyek-azt.html
https://ujvilagtudat.blogspot.com/
https://ujvilagtudat.blogspot.com/
https://ujvilagtudat.blogspot.com/2017/07/hiba-matrixban-5-tapasztalat-melyek-azt.html
true
6773355663696938213
UTF-8
Loaded All Posts Nincs ilyen bejegyzés MEGNÉZEM Tovább Válasz Válasz elvetése Törlés By Kezdőlap OLDALAK BEJEGYZÉSEK Mindet megnézem TOVÁBBI CIKKEK CÍMKE ARCHÍV KERESÉS MINDEN BEJEGYZÉS Nincs ilyen bejegyzés Vissza a kezdőlapra Vasárnap Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vas Hét Ke Sze Csüt Pén Szo Január Február Marcius Aprilis Május Június Július Augusztus Szeptember Október November December Jan Feb Már Ápr Máj Jún Júl Aug Szep Okt Nov Dec éppen most 1 perce $$1$$ perce 1 órával ezelőtt $$1$$ órával ezelőtt Tegnap $$1$$ nappal ezelőtt $$1$$ héttel ezelőtt több mint 5 hete Követők Követés THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy